МАД туралы мәлімет » Сарыбастау ауылындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен
Алматы облысы білім басқармасының
Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Сарыбастау ауылындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(771) 494-28-03
Есепші бөлімі:
+7(771) 574-24-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
31
май
2023

МАД туралы мәлімет

Мектепалды даярлық   сыныбы.

Мақсаты: Балалар денсаулығын нығайту, ағзаларын шыныктыру. Күнделікті қимыл іс әрекетіне деген кажеттілікті калыптастыра отырып дербес қимыл   белсенділігін дамыту. 

Міндеттері: мәдени-гигиеналық дағдылардың маңыздылығы туралы білімдерін бекіту. Өз-өзіне қызмет көрсете алу және салауатты өмір салтын ұстанып, күн тәртібінің сақталуы туралы білім беру. Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.  

2020-2021 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбының жалпы бала саны 27. Оның ішінде 2014 жылғы балалар – 9, 2015 жылғы балалар – 18.

2021-2022 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбының жалпы бала саны 11. Оның ішінде 2015 жылғы балалар – 4, 2016 жылғы балалар – 7.

2022-2023 оқу жылында мектепалды даярлық сыныбының жалпы бала саны  27. Оның ішінде 2016 жылғы балалар – 6, 2017 жылғы балалар – 21. 

Мектепалды даярлық сыныбы дағды бойынша жұмыс жасайды. Олар: Денсаулық, Коммуникация,  Шығармашылық, Әлеумет, Таным.  

Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша бастапқы даму мониторингінің нәтижелері 2020-2021 оқу жылы

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

27

3

16

8

5

17

5

4

17

6

4

17

6

6

15

6

Барлығы

27


Қалыптасу%


11%

59%

30%

19%

62%

19%

16%

62%

22%

16%

62%

22%

22%

56%

22%


Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша аралық  даму мониторингінің нәтижелері 2020-2021 оқу жылы

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

27

4

17

6

3

17

7

3

18

6

3

18

6

6

17

4

Барлығы

27


Қалыптасу%


16%

62%

22%

12%

62%

26%

12%

66%

22%

12%

66% 

22%

22%

62%

16%


Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша қорытынды  даму мониторингінің нәтижелері 2020-2021оқу жылы

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

27

0

16

11

0

18

9

1

18

8

0

18

9

0

 18 

9

Барлығы

27


Қалыптасу%

%

0%

59%

41%

0%

66%

34%

4%

66%

30%

0%

66%

34%

0%

66%

34%


Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша бастапқы  даму мониторингінің нәтижелері 2021-2022 оқу жылы


с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

11

2

4

5

1

4

6

1

6

4

1

4

6

1

  3

7

Барлығы

11


Қалыптасу%


18%

37%

45%

9%

37%

54%

9%

54%

37%

9%

37% 

54%

9%

27%

64%


Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша аралық  даму мониторингінің нәтижелері 2021-2022 оқу жылы

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

11

2

4

6

1

4

6

1

6

4

1

4

6

1

  3

7

Барлығы

11


Қалыптасу %


18%

37%

45%

9%

37%

54%

9%

54%

37%

9%

37% 

54%

9%

27%

64%

Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша қорытынды   даму мониторингінің нәтижелері 2021-2022 оқу жылы

 

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

11

0

1

10

0

1

10

1

1

9

1

2

8

0

  1

10

Барлығы

11


Қалыптасу %


0%

10%

90%

0%

10%

90%

10%

10%

80%

10%

18% 

72%

0%

10%

90%


Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша бастапқы даму мониторингінің нәтижелері 2022-2023 оқу жылы

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

27

4

15

8

4

16

7

3

17

7

4

15

8

8

  15

4

Барлығы

27


Қалыптасу %


15%

55%

30%

15%

59%

26%

11%

63%

26%

1515%

55% 

30%

30%

55%

15%


Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша аралық даму мониторингінің нәтижелері 2022-2023 оқу жылы

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

27

2

18

7

3

17

7

4

15

8

4

16

7

2

16

9

Барлығы

27


Қалыптасу %


7%

67%

26%

11%

63%

26%

15%

55%

30%

15%

59% 

26%

7%

60%

33%


Мектепалды даярлық тобының Үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын игеруі бойынша қорытынды даму мониторингінің нәтижелері 2022-2023 оқу жылы

с/п


Бала

саны

Дағдылардың қалыптасу деңгейі

Денсаулық сақтау

дағдылары

Коммуникативтік-

тілдік дағдылар

Танымдық 

дағдылар

Әлеуметтік 

дағдылар

Шығармашылық

дағдылар

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

І

ІІ

ІІІ

0

27

0

18

9

0

17

10

0

17

10

0

19

8

0

16

11

Барлығы

27


Қалыптасу %



67%

33%

0%

63%

37%

0%

63%

37%

15%

70% 

30%

0%

60%

40%


   Жыл басында балалар денсаулық саласы бойынша: жүруді (тез, жылдам, аяқтың ұшымен, тізерлеп, жүгіру) біледі, бірақ баяу, сенімсіздік басым болған. Балалардың басым бөлігі әріптерді танып,олардың дауысты дауыссыздарын ажыратып, дыбыстық талдау жасап, буынға бөлетін болады. Жалпы айтатын болсақ, даярлық тобының ішінде 3-4 баланың есте сақтау қабілеттері төменірек, әріптерді ұмытып қалады, шатастырады, буынға бөліп, әріптерді қосып оқуға қиналады.   Шығармашылық білім беру саласы бойынша: балалардың құзіреттілік көрсеткіштері өте жақсы, балалар әуенді мұғаліммен қосылып айта алады, сөзді жылдам жаттайды, әуенімен орындай алады, әуенді жақсы қабылдайды. Сонымен қатар қазақтың ұлттық аспаптарын таниды,суреттерін сала алады, аттарын жатқа біледі. Әлеуметтік білім беру саласында: барлық балалар өз беттерінше әрекет ете алады, достарымен сыныптастарымен жақсы қарым - қатынаста. Олар бірімен жақсы араласады, әңгіме айтады, қалжыңдасады. Барлығының тәрбиелері жақсы және мәдениетті сөйлеуге үйренген. Үлкендермен амандасуды, сыйлауды біледі. Таным білім беру саласы бойынша көрсеткіштер: балалар 1-20 дейінгі сандарды таниды, 1-20 дейін сандарды қосып алады, сонымен қатар, пішіндерді таниды, ажырата алады. Сандарды санай алады және оларды шеше алады.  Балалардың даму үлгерімі мен оқу үлгерімдері бойынша мынандай деңгейді көрсетеді:

    -сыныпта тыңдалым жақсы;

    -әр бала өзінің не істеп жатқанын түсінеді, белгілі бір білім қорына ие;

    -әр бала өзінің білетінін жасай алады. 

   Осы білім саласы бойынша мектепалды даярлық тобы жақсы көрсеткіштерді көрсетеді. Даярлық сыныбындағы оқу-тәрбие ісінің маңызды мәселелерінің бірі  балалардың  өмірін қорғау   және денсаулығына  қамқорлық жасау  болып есептеледі. Мектепалды даярлық  сыныбының сабақ жоспары Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті мектепке дейінгі білім беру стандартына белгіленген санитарлық гигиеналық нормалар мен ережелерге сәйкес келеді. Мектепалды даярлық сыныбының базалық оқу жоспары Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының бір бөлігі ретінде білім салалары мен пәндерінің құрамын анықтайды. Мектепалды тәрбие мен оқытудың негізгі мазмұны білім беру қызметінің нәтижесі ретінде баланың құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қажеттілігі, бес жасар балаларды мектепалды даярлықтан өткізу мәселелерімен бірге, жалпы білім беретін мектептерде және балалар бақшасында білім, білімдік бағдарламалардың сапасын арттырып, тәрбие жұмысын жетілдіруді көздейді. Мектепалды даярлық бағдарламсының басты бағыты оқыту мен тәрбиелеуді оң түрде игеру, баланың жеке басының дамуына бағытталған қарым-қатынас тұрғысынан сапалы жағдайлар туғызып, қазақ тілінің, қазақ халқының бай салт-дәстүрлерімен, әдет-ғұрыптарымен, бала өмірін қорғау және денсаулығын сақтау, ақыл-ойының жан-жақты дұрыс жетілуіне   қажеттілігін көрсетеді. Балаларды мектепке дайындауда бала бойындағы психологиялық өріс-еркіндік, батылдық, имандылық тәрбиелерін бала бойына сіңіріп, оларды жеке тұлға ретінде қалыптастыру шешуші рөлді атқарады.



1

Абдрахимова Эльмира Канатовна


Мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешісі  

  1. «Үркер»




Диплом


2021





  1. «Кім білгіш»



  1. «Үркер»


Диплом 1 дәрежелі

Диплом

2020


2021



Мектеп директоры               К.Д.Кожахметова

http://sarybastau-zhambylaud.mektebi.kz/uploads/posts/2022-05//1652861692_whatsapp-image-2022-05-17-at-15_35_44-1.jpeg